Περπατούσαν σε δάσος στην Ευρυτανία και βρήκαν όλμο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου

olmos

Ένα διαφορετικό εύρημα είχαν περιπατητές στο δάσος του Αγίου Χαραλάμπους στην Ευρυτανία το πρωί της Κυριακής (17/5).

Συγκεκριμένα στη θέση «Κόκκαλα» εντόπισαν έναν όλμο 60 χιλιοστών με πυροδοτικό μηχανισμό, κατάλοιπο του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, σύμφωνα με το lamiareport.gr.

Ειδοποίησαν την ΕΛΑΣ και με τη σειρά τους ενημερώθηκαν οι πυροτεχνουργοί της 695 ΑΒΠ στο Αυλάκι Στυλίδας.

Κλιμάκιο έφτασε στο σημείο για την αναγνώριση και προγραμματίστηκε τη Δευτέρα η εξουδετέρωσή του και η μεταφορά του σε ασφαλές σημείο όπου θα καταστραφεί.
olmos2

protothema.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith