Οδηγούσε χωρίς δίπλωμα στο Μεσολόγγι και συνελήφθη

peripoliko arthrou 01

Συνελήφθη, χθες το μεσημέρι, στο Μεσολόγγι, από αστυνομικούς της ΟΠΚΕ του Τμήματος
Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Μεσολογγίου, ένας ημεδαπός άνδρας,
διότι οδηγούσε αυτοκίνητο στερούμενος άδειας ικανότητας οδήγησης, ενώ
δεν είχε προβεί σε έκδοση δελτίου αστυνομικής ταυτότητας.



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith