Νέα φλέβα νερού χτύπησε η Nestle στη Βόνιτσα

bonitsa nestel

Του Γιώργου Λαμπίρη

Νέα πηγή νερού έχει εντοπίσει η Nestle για την παραγωγή του εμφιαλωμένου φυσικού μεταλλικού νερού Κορπή, όπου το τελευταίο χρονικό διάστημα βρίσκεται σε εξέλιξη νέα γεώτρηση άντλησης νερού, η οποία θα βοηθήσει την εταιρεία να τριπλασιάσει τη δυναμική του εργοστασίου που διατηρεί στο Μοναστηράκι Βόνιτσας. Αυτό ανέφερε ο Νίκος Θαλασσινός, διευθυντής εργοστασίου του Κορπή, ο οποίος ανέφερε ότι η διακύμανση της παραγωγής εξαρτάται σε κάθε περίπτωση από τη χρονική περίοδο, δεδομένου ότι το καλοκαίρι λόγω εποχικότητας η παραγωγή βρίσκεται σε μεγαλύτερη ένταση σε σύγκριση με το χειμώνα. Στη συνέχεια επίκειται η προσθήκη νέων παραγωγικών γραμμών συσκευασίας, ούτως ώστε η εταιρεία να είναι σε θέση να αξιοποιήσει τις αυξημένες ποσότητες που θα φέρει η συγκεκριμένη γεώτρηση στο εργοστάσιο. Το συνολικό κόστος επένδυσης θα ανέλθει στα 5 εκατ. ευρώ τόσο για τις νέες γραμμές, όσο και για τη γεώτρηση. Η γεώτρηση αναμένεται να έχει ολοκληρωθεί σε περίπου ενάμιση έτος από σήμερα και σε τρεισήμισι χρόνια η επένδυση στο σύνολό της.

Η ενίσχυση της παραγωγής από πλευράς της Nestle στο εργοστάσιο του νερού Κορπή, έρχεται ως αποτέλεσμα της αναζήτησης των καταναλωτών για υγιεινότερα προϊόντα χωρίς ζάχαρη, η οποία αποτυπώνεται στο σύνολο της αλυσίδας τροφίμων και ποτών.

Τρεις μονάδες παραγωγής – Έως και 500.000 φιάλες ημερησίως σε όλα τα μεγέθη
Η παραγωγική μονάδα του νερού Κορπή έχει την δυνατότητα να παράγει ημερησίως έναν σημαντικό αριθμό φιαλών που ανέρχεται μεταξύ 400.000-500.000 φιαλών όλων των μεγεθών σε 24ωρη λειτουργία. Το εργοστάσιο διαθέτει τρεις γραμμές εμφιάλωσης και συσκευασίας μεταξύ αυτών η μονάδα συσκευασίας του 1,5 λίτρου, του 1 λίτρου και του 0,90 λίτρου με τις δύο τελευταίες συσκευασίες να κατευθύνονται στο HoReCa. Στη δεύτερη γραμμή εμφιαλώνονται τα νερά χωρητικότητας μπουκαλιού 0,5 lt, 0,75 lt, οι παιδικές συσκευασίες αλλά και η νέα συσκευασία 0,5 lt από 50% ανακυκλωμένο υλικό. Στην τρίτη γραμμή εμφιαλώνεται το φυσικό μεταλλικό νερό σε γυάλινες φιάλες σε συσκευασία 1lt και 0,33 lt καθώς και το ανθρακούχο φυσικό μεταλλικό νερό.

To Κορπή αυτή τη στιγμή κατά το 90% της παραγωγής του διατίθεται στην Ελλάδα, ενώ το υπόλοιπο 10% πωλείται στο εξωτερικό σε χώρες που υφίσταται ελληνική παρουσία όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, όπως αναφέρθηκε από στελέχη της εταιρείας.

O πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Nestle Ελλάς, Νίκος Εμμανουηλίδης ανέφερε από την πλευρά του ότι το σύνολο των επενδύσεων που κάνει η εταιρεία και στον τομέα της γεώτρησης αλλά και ευρύτερα γίνονται με γνώμονα τον σεβασμό για το περιβάλλον.

Τρέχει προωθητική με 1,5 ευρώ το λίτρο στην εξάδα 1,5 λίτρου
Από την πλευρά του ο Δημήτρης Χανιόγλου, διευθυντής του τμήματος νερών της Nestle Ελλάς αναφέρθηκε στις αυξήσεις κόστους που υφίστανται για το σύνολο της βιομηχανίας και στην κίνηση της εταιρείας να προχωρήσει σε προωθητική ενέργεια στην εξάδα μπουκαλιών του 1,5 λίτρου στα σούπερ μάρκετ. “Οι αυξήσεις είναι σημαντικές σε διαφορετικούς τομείς όπως αυτοί της μεταφοράς, της συσκευασίας, των πρώτων υλών, γεγονότα που προκαλούν ένα πολύ μεγάλο ποσοστό αύξησης”. Αυτή την περίοδο η Nestle τρέχει με προωθητική στα ράφια των σούπερ μάρκετ, με την τιμή στην εξάδα του 1,5 λίτρου να ανέρχεται στο 1,5 ευρώ, με έκπτωση κατά περίπου 0,30 ευρώ. Ο κύριος Χανιόγλου αποδίδει τη συγκεκριμένη προωθητική ενέργεια ως μία κίνηση από πλευράς της εταιρείας για τη συγκράτηση του εν γένει αυξημένου κόστους στα αγαθά. Να σημειωθεί πάντως ότι όλες οι εταιρείες τρέχουν με συγκεκριμένες προωθητικές ενέργειες βάσει πλάνου και συμφωνίας με τα σούπερ μάρκετ, το οποίο καλούνται να υλοποιήσουν στη διάρκεια του έτους ανεξαρτήτως διακύμανσης των τιμών στα προϊόντα τους.

Εμμανουηλίδης: Τετραπλάσιο το μεταφορικό κόστος
Ο κύριος Εμμανουηλίδης αναφέρθηκε συν τοις άλλοις στις αυξήσεις τιμών στον καφέ, λέγοντας ότι το πρόβλημα εντάθηκε από την εκδήλωση του παγετού στην Βραζιλία το περασμένο καλοκαίρι, ο οποίος κατέστρεψε μεγάλο μέρος της σοδειάς. “Σε ό,τι αφορά το κόστος μεταφοράς, ιδίως όταν τα αγαθά που προμηθευόμαστε έρχονται από αρκετά μακριά, έχει τετραπλασιαστεί, ενώ το κόστος ενέργειας έχει τριπλασιαστεί. Τα συγκεκριμένα γεγονότα αποτελούν απόρροια της πανδημίας αλλά και του πολέμου στην Ουκρανία”.

Συνεργασία με την Εναλεία για τη συλλογή πλαστικών από τις ελληνικές θάλασσες
Στον τομέα της εταιρικής υπευθυνότητας, η Nestle Ελλάς συνεργάζεται τα τελευταία τρία χρόνια με την κοινωνική επιχείρηση, Εναλεία, την οποία ίδρυσε ο Λευτέρης Αραπάκης. Η Nestle υποστηρίζοντας τον Αραπάκη, ουσιαστικά συμβάλει στη συλλογή πλαστικών από τη θάλασσα με τη συμβολή των αλιευτικών κοινοτήτων που συγκροτεί η Εναλεία, καθώς οι ψαράδες που συμμετέχουν σε αυτές φροντίζουν εκτός των άλλων και για τη συλλογή των πλαστικών με στόχο την προστασία του θαλάσσιου περιβάλλοντος.

Όπως ανέφερε για το θέμα της βιωσιμότητας ο κύριος Εμμανουηλίδης, η Nestle Ελλάς αυτή τη στιγμή αγοράζει το 100% της ενέργειας των εγκαταστάσεών της από ανανεώσιμες πηγές, ο εταιρικός στόλος αυτοκινήτων γίνεται σταδιακά ηλεκτροκίνητος. “Εκτός από τις δεσμεύσεις που λαμβάνουμε σε παγκόσμιο επίπεδο αναλαμβάνουμε και συγκεκριμένες δεσμεύσεις όπως αυτές που σας προανέφερα”, είπε ο κύριος Εμμανουηλίδης. Η Nestle παγκοσμίως διατηρεί παρουσία σε 198 χώρες, δεσμευόμενη ότι έως το 2050 θα έχει μηδενικό αποτύπωμα από εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, ενώ έως και το 2025 όλες της οι συσκευασίες θα είναι είτε επαναχρησιμοποιήσιμες, είτε ανακυκλώσιμες.

capital.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith