Τρία μετάλλια για τον σκοπευτικό όμιλο Αιτωλοακαρνανίας Σκοπευτής στην Πάτρα

Στην Πάτρα την Κυριακή 21 Ιουνίου, στο σκοπευτήριο του συλλόγου Άρης Αχαΐας,πραγματοποιήθηκε αγώνας Πρακτικής Σκοποβολής επιπέδου 1,τεσσάρων σταδίων με πάνω από 60 συμμετοχές. Οι τρεις αθλητές του συλλόγου μας που πήραν μέρος, παρόλο τον μεγάλο ανταγωνισμό, διακρίθηκαν και ανέβηκαν στο βάθρο και οι τρείς, με τον Γούναρη Αριστομένη να παίρνει το χάλκινο μετάλλιο στην κατηγορία Production και ο Σιαπλαούρας Δημήτρης πρώτος με το χρυσό μετάλλιο και ο Καζάκος Γεώργιος με το Ασημένιο κατηγορία Production, υποκατηγορία Senior. Ευχαριστούμε πολύ τον Πατρινό σύλλογο για την φιλοξενία και συγχαίρουμε τους αθλητές μας και τους ευχόμαστε πάντα επιτυχίες.




Ακολουθήστε το Agrinio2Day στο Google News



