O πρώην διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέας Τσώλης απαντά στον Μάριο Σαλμά για την ΜΕΘ-Covid
O πρώην διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέας Τσώλης απαντά με επιστολή του στον Μάριο Σαλμά:...
O πρώην διοικητής του Νοσοκομείου Αγρινίου Ανδρέας Τσώλης απαντά με επιστολή του στον Μάριο Σαλμά:...