Συνταξιούχοι ΟΑΕΕ: Συγκέντρωση στον πεζόδρομο Παπαστράτου τη Παρασκευή 5 Ιουνίου

oaee logo

Το Σωματείο Συνταξιούχων ΟΑΕΕ Αγρίνιου και περίχωρων καλεί τα
μέλη του και κάθε συνταξιούχο στη συγκέντρωση που θα γίνει τη
Παρασκευή 5 Ιουνίου και ώρα 10:30 στο Πεζόδρομο Παπαστράτου.
Οι διεκδικήσεις μας συνεχίζονται για επαναφορά 13 ου και 14 ου μισθού και
για ανθρώπινες συνθήκες υγείας στα νοσοκομεία μας με προσλήψεις
ιατρικού και νοσηλευτικού προσωπικού.
Επίσης, τη Κυριακή 7 Ιουνίου και ώρα 11:00 προσφέρουμε καφέ στη
καφετέρια Le Manoir , Οδ. Ελύτη 11 για συζήτηση και ανακοινώσεις
που μας αφορούν ( εκδρομές, Αιδηψός κλπ.).

ΤΟ Δ.Σ.

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΑΝΤΩΝΌΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΝΙΚΑΚΗΣ ΒΑΣΙΛΗΣ



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith