Συλλυπητήρια δήλωση του Ανδρουλάκη για την απώλεια του Γιώργου Παπαδάκη

androulakis maketa

Συλλυπητήρια δήλωση έκανε ο Προέδρος του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής, Νίκος Ανδρουλάκη, για τον θάνατο του Γιώργου Παπαδάκη. Όπως αναφέρει στην σήλωση του ο κ. Ανδρουλάκης:

«Ο ξαφνικός θάνατος του Γιώργου Παπαδάκη σκόρπισε θλίψη σε όλο το πανελλήνιο.

Η δημοσιογραφική του πορεία ήταν συνώνυμη της μαχητικότητας και της ανάδειξης των καθημερινών προβλημάτων και αγωνιών των πολιτών.

Η εκπομπή του ήταν για δεκαετίες η αγαπημένη τηλεοπτική συνήθεια εκατομμυρίων τηλεθεατών λόγω ακριβώς αυτής της αυθεντικότητάς του.

Τα ειλικρινή μου συλλυπητήρια στην οικογένειά του».

newsbomb.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith