Power Pass: Πληρώνει από σήμερα

deh mpriza

Ξεκινά από σήμερα Παρασκευή 15 Ιουλίου η πίστωση των χρημάτων του Power Pass στους τραπεζικούς λογαριασμούς των δικαιούχων.

Χθες αναρτήθηκαν στη σχετική εφαρμογή (vouchers.gov.gr) τα ποσά, ενώ παράλληλα απεστάλη και ενημερωτικό e-mail.

Η επιστροφή χρημάτων αφορά πάνω από 1,9 εκατ. δικαιούχους που θα λάβουν χρήματα ως αναδρομικά για τις αυξήσεις που έφερε η ρήτρα αναπροσαρμογής στο διάστημα από την 1η Δεκεμβρίου 2021 έως και τον Ιούνιο του 2022.

Για τους υπόλοιπους 600.000 δικαιούχους η αποζημίωση θα κατατεθεί μέχρι τις 22 Ιουλίου, αφού πρώτα ολοκληρωθεί ο έλεγχος που γίνεται στα στοιχεία των δηλώσεων.

Οι πληρωμές θα γίνουν εφάπαξ, ώστε οι δικαιούχοι να πάρουν το σύνολο των χρημάτων σε μία δόση.

Τα ποσά των επιστροφών ξεκινούν από τα 18 ευρώ και φτάνουν μέχρι και τα 600 ευρώ.

Για να δείτε το ποσό που θα λάβετε από το Power Pass:

Επισκεφτείτε στην εφαρμογή στο vouchers.gov.gr.

Επιλέγετε το εικονίδιο Power Pass.

Συνδέεστε στην εφαρμογή χρησιμοποιώντας τους κωδικούς Taxisnet.

Μόλις συνδεθείτε η εφαρμογή του Power Pass θα δείξει το ΑΦΜ σας (του Δικαιούχου) και θα εμφανίζει την αίτηση ως «Υπό Εκκαθάριση».

Παρακάτω, βρίσκεται η Σύνοψη Εκκαθάρισης του Power Pass και το Εκκαθαρισθέν Ποσό.

Το μήνυμα της πληρωμής του Power Pass

Οι καταναλωτές μπορούν να παρακολουθούν την πορεία της αίτησής τους μέσα από την πλατφόρμα του Power Pass στο vouchers.gov.gr. Εισέρχονται με τους κωδικούς Taxisnet και μπορούν να δουν σε ποιο στάδιο βρίσκονται.

Αναλυτικά, από εδώ και στο εξής θα δείτε κάποιο από τα παρακάτω μηνύματα:

«Προς αποστολή στο τραπεζικό ίδρυμα»: Το ποσό επιστροφής (για πληρωμή, μέσω ΔΙΑΣ) θα αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα.
«Προς επεξεργασία από τραπεζικό ίδρυμα»: Η εντολή για το ποσό επιστροφής έχει αποσταλεί στην επιλεγμένη τράπεζα μέσω ΔΙΑΣ και αναμένεται από την τράπεζα να κάνει την πληρωμή.
«Εγκριθείσα»: Σημαίνει ότι έχουμε λάβει απάντηση από το επιλεγμένο Χρηματοπιστωτικό Ίδρυμα ότι εκτέλεσε επιτυχώς την πληρωμή. Ο/Η δικαιούχος μπορεί να ελέγξει το λογαριασμό του/της.
Το μήνυμα («Εγκριθείσα») ενημερώνει ουσιαστικά ότι έχουν μπει τα χρήματα.

«Απορριφθείσα»: Η αίτηση έχει απορριφθεί. Εάν πλοηγηθείτε στη σελίδα της αίτησης θα δείτε στο πάνω μέρος περισσότερες πληροφορίες (για παράδειγμα αδυναμία διασταύρωσης του ΑΦΜ του δικαιούχου/συνδικαιούχου στο δηλωθέν ΙΒΑΝ).
Υπενθυμίζεται ότι το επίδομα ρεύματος είναι αποζημίωση που καλύπτει το 60% της αύξησης του κόστους του ηλεκτρικού ρεύματος για το διάστημα Δεκεμβρίου 2021-Μαΐου 2022, μετά την αφαίρεση της κρατικής επιδότησης και των εκπτώσεων από τους παρόχους.

Η ΔΕΗ προχώρησε σε ανακοίνωση σχετικά με τα περιστατικά phising που καταγγέλθηκαν από πολίτες.

Την προσοχή των καταναλωτών με αφορμή περιστατικά προσπάθειας εξαπάτησης με «αλίευση» στοιχείων μέσω τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών μηνυμάτων (phishing) εφιστά η ΔΕΗ, ενημερώνοντας τους πελάτες της ότι:

-δεν εμπλέκεται σε κανένα στάδιο της διαδικασίας για την πίστωση των ποσών των δικαιούχων του powerpass,

– δεν θα ζητήσει ποτέ από τους πελάτες τα στοιχεία e-banking και το IBAN του λογαριασμού τους.
«Καλούμε τους πελάτες μας να ακολουθήσουν πιστά και προσεκτικά τις οδηγίες που προβλέπονται στη σελίδα → https://vouchers.gov.gr/powerpass», αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΔΕΗ.



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith