Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια προώθησης των αλιευμάτων Αιτωλοακαρνανίας Western Greece Seafood

ΠΑΤΡΑ 1

Σε πανηγυρικό κλίμα ολοκληρώθηκε ο κύκλος δράσεων της καμπάνιας Western Greece Seafood, η οποία, μετά από ένα εντατικό roadshow εκδηλώσεων και δράσεων κατά το 2ο εξάμηνο του 2023, ολοκληρώθηκε με τη συμμετοχή της στην έκθεση Saudi Horeca, η οποία έλαβε χώρα στο Ριάντ στις 27-29/11/2023.

Η καμπάνια WESTERN GREECE SEAFOOD, η οποία έχει ως στόχο την ανάδειξη και προώθηση των πολύτιμα προϊόντα της Αιτωλοακαρνανίας, και συγκεκριμένα το αυγοτάραχο, τα αλίπαστα της λιμνοθάλασσας Μεσολογγίου, το χέλι, τημ αθερίνα Τριχωνίδας και τη γάμπαρη Αμβρακικού, χρηματοδοτήθηκε 100% από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος Αλιεία και Θάλασσα 2014-2020.

Για τον απολογισμό των εργασιών, διοργανώθηκε από την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας απολογιστική συνέντευξη Τύπου την Πέμπτη 7 Δεκεμβρίου στην Πάτρα, με συμμετοχή όλων των φορέων οι οποίοι συνεργάστηκαν για τη σύλληψη και υλοποίηση των δράσεων για την ανάδειξη και προώθηση των πολύτιμων αλιευμάτων της Αιτωλοακαρνανίας.
ΠΑΤΡΑ 5
Συγκεκριμένα, η υλοποίηση της καμπάνιας WESTERN GREECE SEAFOOD αποτελεί καρπό της ομαδικής δουλειάς της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας, της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Πανεπιστημίου Πατρών. Οι φορείς, διαμέσου Προγραμματικής Σύμβασης που υπέγραψαν στην αρχή του έργου, συνεργάστηκαν με επιτυχία για αντιπροσώπευση των τοπικών επιχειρήσεων στις δράσεις, για την ανάπτυξη καινοτόμων εκπαιδευτικών εργαλείων για τους παραγωγούς και μεταποιητές αλιευμάτων, αλλά και την υλοποίηση καταρτίσεων προς αυτούς με στόχο την ανάπτυξη της ανταγωνιστικότητας και εξωστρέφειας των επιχειρήσεών τους.

Όπως παρουσιάστηκε κατά τις εργασίες της συνέντευξης Τύπου, η καμπάνια ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία και υπέρβαση όλων των αρχικών στόχων, καθώς παρά το στενό χρονικό περιθώριο πραγματοποιήθηκαν συμμετοχές σε όλες τις προβλεπόμενες εκθέσεις σε ΗΠΑ, Ασία και Ευρώπη, διοργανώθηκαν εκδηλώσεις για περισσότερους από 125 επαγγελματίες σε Γερμανία και Σαουδική Αραβία, τα social media συγκέντρωσαν περισσότερους από 10.000 followers, η ιστοσελίδα περισσότερες από 13.000 επισκέψεις και η συνολική online διαφήμιση είχε απήχηση (reach) μεγαλύτερων των 7.500.000 στις αγορές-στόχους. Παράλληλα, ολοκληρώθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι κύκλοι καταρτίσεων 134 ωφελούμενων (υφιστάμενων επιχειρήσεων αλλά και ενδιαφερόμενων να δραστηριοποιηθούν στον κλάδο) από το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πατρών, ενώ εκπονήθηκε εξειδικευμένη μελέτη για τη διάνοιξη νέων αγορών από την Αγροδιατροφική Σύμπραξη Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας.
Τα αποτελέσματα της εντατικής αυτής προσπάθειας δίνουν ήδη καρπούς, καθώς τα αλιεύματα της Αιτωλοακαρνανίας μπαίνουν δυναμικά στον παγκόσμιο γαστρονομικό χάρτη και αρχίζουν να συγκεντρώνουν ενδιαφέρον αγοραστών από Ευρώπη, ΗΠΑ και Ασία.

Στην παρουσίαση συμμετείχε ο Περιφερειάρχης Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας κ. Νεκτάριος Φαρμάκης, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας κ. Παναγιώτης Τσιχριτζής και ο Κοσμήτορας της Σχολής Γεωπονικών Επιστημών Πανεπιστημίου Πατρών κ. Γέωργιος Κεχαγιάς.

saudi horeca 2

«Η ολοκλήρωση της καμπάνιας μας βρίσκει ιδιαίτερα αισιόδοξους για τη νέα εποχή στην προώθηση των εκλεκτών αλιευμάτων της Αιτωλοακαρνανίας, καθώς μέσα από το Western Greece Seafood δημιουργήθηκε όλη η χρήσιμη υποδομή, η μαγιά και τα εργαλεία marketing για τη δυναμική συνέχιση των δράσεων προώθησης των προϊόντων μας. Στόχος της Περιφέρειας είναι να εξακολουθήσει να εκμεταλλεύεται στο έπακρο όλες τις δυνατότητες και χρηματοδοτικά εργαλεία που παρέχονται, για την ανάδειξη και εξωστρέφεια των προϊόντων και των παραγωγών μας», δήλωσε ο κ. Φαρμάκης.

Από την πλευρά του, ο κ. Τσιχριτζής τόνισε: «Το Επιμελητήριο παραμένει αρωγός και πρωτοστάτης για την προώθηση των τοπικών επιχειρήσεων, καθώς γνωρίζουμε καλά πως η ποιότητα των προϊόντων μας είναι παγκόσμιας κλάσης. Αυτό που χρειαζόμαστε, και προσπαθούμε μέσα από συνέργειες και έργα όπως το Western Greece Seafood να καλύψουμε, είναι η ακόμα εντονότερη εξωστρέφεια των επιχειρήσεων και παραγωγών, προκειμένου να βρουν τη θέση που τους αξίζει στις εξαγωγές».

«Το Πανεπιστήμιο Πατρών συνεργάζεται με μεγάλη προθυμία με τους φορείς της τοπικής αυτοδιοίκησης, καθώς οι συνέργειες αποτελούν βασικό κομμάτι της φιλοσοφίας μας. Η συμμετοχή στην καμπάνια Western Greece Seafood μας έδωσε τη δυνατότητα να κάνουμε πράξη την σύνδεση μεταξύ της ακαδημαϊκής διδασκαλίας και της εφαρμογής στο περιβάλλον της αγοράς, προκειμένου να ωφεληθούν οι ωφελούμενοι καταρτιζόμενοι από την ακαδημαϊκή γνώση και έρευνα», σχολίασε ο κ. Κεχαγιάς.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν εκπρόσωποι του δημοσιογραφικού χώρου της Αχαΐας, καθώς και επιχειρήσεις παραγωγής και μεταποίησης αλιευμάτων.

ΠΑΤΡΑ 2
Το έργο:

Το έργο Western Greece Seafood έχει ως στόχο την ανάδειξη και προώθηση των εκλεκτών αλιευμάτων τα οποία παράγονται και τυποποιούνται στην Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, όπως το αυγοτάραχο Μεσολογγίου, η γάμπαρη Αμβρακικού, τα αλίπαστα της λιμνοθάλασσας, η αθερίνα της λίμνης Τριχωνίδας και το χέλι.

Οι δράσεις προώθησης εντάσσονται στο έργο: «Προώθηση αλιευμάτων Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας σε ΕΕ και Τρίτες Χώρες» του Ε.Π. Αλιείας και Θάλασσας 2014-2020, με συγχρηματοδότηση από την Ελλάδα και την Ευρωπαϊκή Ένωση.
Για περισσότερες πληροφορίες: www.westerngreeceseafood.eu
ΠΑΤΡΑ 3

cologne event



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith