Ο σταθμός και η γέφυρα του τρένου στο Αγγελοκάστρο
![551](https://agrinio2day.gr/wp-content/uploads/2023/01/551.jpg)
Στην προσπάθεια σύνδεσης της Δυτικής Ελλάδας με το θεσσαλικό δίκτυο, κατασκευάστηκε μετά το 1889 η γραμμή Κρυονέρι – Μεσολόγγι – Αγρίνιο, με συνολικό μήκος 61 χλμ., η οποία αποτελούσε ιδιοκτησία της εταιρείας Σιδηρόδρομοι Βορειοδυτικής Ελλάδος (ΣΒΔΕ) και λειτουργούσε κυρίως για τη διάθεση των καπνών που παρήγαγε η περιοχή.
Δυστυχώς, η γραμμή παρέμεινε αποκομμένη από την υπόλοιπη χώρα.
Για οικονομικούς λόγους η διοίκηση των Σ.E.K. (Σιδηρόδρομοι Ελληνικού Κράτους) ανέστειλε τη λειτουργία της γραμμής το 1973.
Η γραμμή «αναγεννήθηκε» προσωρινά το 2004 όταν, για καθαρά προεκλογικούς λόγους, εκτελέστηκαν κάποια δρομολόγια με συρμούς νέου τύπου, για να εγκαταλειφθούν στη συνέχεια.
#village #eufarm2fork #Agriculture #χωριό #Greece #GreekVillageLife
![googlenews](/wp-content/uploads/2023/08/gnews-1.png.webp)
Ακολουθήστε το Agrinio2Day στο Google News
![zenith](/wp-content/uploads/2023/10/Aluxal_Logo.jpg)
![](/wp-content/uploads/2022/03/banner-1.gif)