Μήνυμα του Δημάρχου Ξηρομέρου για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας

triantafylakis2

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 8 Μαρτίου, οφείλουμε να αναγνωρίσουμε και να τιμήσουμε τη δύναμη, την αντοχή και τις επιτυχίες των γυναικών σε όλο τον κόσμο.

Στηρίζουμε τις γυναίκες που μάχονται καθημερινά για τα δικαιώματά τους.

Η αλλαγή ξεκινά από εμάς!



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith