«Ήταν ο ήρωάς μου, αλλά τον ήθελα όρθιο», είπε ο πατέρας του επισμηναγού

epismhnagos

Ο πόνος της μάνας ανείπωτος. Ο Γολγοθάς που καλείται να ανέβει ατελείωτος. Φιλάει στο κινητό της τηλέφωνο φωτογραφίες του αδικοχαμένου της γιου και τα λόγια που βγαίνουν από την ψυχή της, ραγίζουν καρδιές.
Στενοί συγγενείς και φίλοι, όλοι συντετριμμένοι. Κανείς δεν μπορεί να βρει λόγια για να απαλύνει τον αβάσταχτο πόνο που έχουν οι γονείς.

«Τους ήρωες τους θέλουμε ζωντανούς, όχι στο κουτί μέσα. Το αστεράκι μου το έχασα και το έχασα, γιατί τον πούλησε η αγάπη του», είπε ο πατέρας του επισμηναγού.

Η τραγική είδηση έχει διαλύσει τις ζωές τους. Ο γιος τους, ο 40χρονος επισμηναγός της Πολεμικής Αερπορίας Επαμεινώνδας Κωστέας, σκοτώθηκε χθες το πρωί όταν το εκπαιδευτικό αεροσκάφος τύπου Τ-2 συνετρίβη λίγο πριν προσγειωθεί στο αεροδρόμιο της Καλαμάτας.

Μάρτυρες της τραγωδίας η σύζυγος και τα δύο ανήλικα παιδιά του επισμηναγού, που παρακολουθούσαν τη μοιραία πτήση κοντά στον διάδρομο προσγείωσης. Όλοι μαζί είχαν προγραμματίσει να φύγουν αμέσως μετά από το αεροδρόμιο και να επιστρέψουν στο σπίτι τους. Μόνο που η μοίρα είχε άλλα σχέδια.

Η τραγική είδηση κάνει το γύρο της χώρας και βυθίζει την οικογένεια του επισμηναγού στο πένθος.

Οι φωτογραφίες του 40χρονου στο σαλόνι του πατρικού του σπιτιού, πλέον προκαλούν συγκίνηση σε όλους.

Οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής βρίσκονται σε εξέλιξη, με τους ειδικούς να μην μπορούν για την ώρα να αποκλείσουν κανένα ενδεχόμενο.

Ήταν η τελευταία πτήση του επισμηναγού με το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό αεροσκάφος και ήθελε τα μέλη της οικογένειάς του, να την παρακολουθήσουν. Αν και το αεροσκάφος διέθετε εκτινασσόμενο κάθισμα, ο ίδιος φαίνεται ότι δεν το χρησιμοποίησε.

«Μου έλεγε “είναι αξιόπιστο πατέρα, από τη στιγμή που σηκώνεται στον αέρα”. Ήταν ο ήρωάς μου, αλλά τον ήθελα όρθιο», είπε ο πατέρας του.

Απαντήσεις στα αίτια της συντριβής αναμένεται να δώσουν τα κομμάτια της ατράκτου, που ήδη εξετάζονται.

Ο 40χρονος επισμηναγός υπηρετούσε επί 23 χρόνια στην Πολεμική Αεροπορία και ήταν έμπειρος με πάνω από 3.000 ώρες πτήσης. Χθες το πρωί κάθισε στη θέση του πιλότου για την τελευταία εκπαιδευτική βόλτα με το μοιραίο Τ-2 και λίγα λεπτά αργότερα, το αεροσκάφος συνετρίβη μισό μίλι βορειοδυτικά της Καλαμάτας, δίπλα σε φράχτη, την ώρα που προσέγγιζε το αεροδρόμιο της πόλης, για να προσγειωθεί.

H Πολεμική Αεροπορία παρέλαβε το 1976 τα συγκεκριμένα αεροσκάφη για την εκπαίδευση των Ικάρων και των νέων Ανθυποσμηναγών. Τον Αύγουστο του 2018, ένα ίδιο Τ-2 είχε συντριβεί σε δύσβατη δασική περιοχή ανοιχτά της Σπάρτης, με το δυστύχημα τότε να στοιχίζει τη ζωή στον επισμηναγό Νίκο Βασιλείου.

Οι έρευνες για τα αίτια της συντριβής συνεχίζονται, με την οικογένεια του αδικοχαμένου επισμηναγού να προσπαθεί να μαζέψει τα κομμάτια της, για την τελευταία πράξη του δράματος, με την κηδεία του 40χρονου αύριο το πρωί, στη Μεγάλη Μαντίνεια της Μεσσηνίας.

Τι εξετάζουν οι ειδικοί
Σύμφωνα με όσα έχουν πει οι αυτόπτες μάρτυρες, αλλά και βίντεο, οι ειδικοί εξετάζουν το ενδεχόμενο η τραγωδία να οφείλεται σε αποκόλληση ολόκληρης της πτέρυγας του αεροσκάφους ή του πηδαλίου κλίσης.

megatv.com



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith