Μήνυμα αλληλεγγύης μέσα από τη συναυλία «Στην πόλη των χρησμών»

Ο Δήμος Αγρινίου ενημερώνει ότι η προγραμματισμένη συναυλία «Στην πόλη των χρησμών» του μουσικού σχήματος «Ατρόπον», η οποία θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου στο θερινό Δημοτικό Κινηματογράφο «Ελληνίς», θα αποτελέσει παράλληλα μια πράξη αλληλεγγύης και κοινωνικής ευθύνης προς τα τρία παιδιά οικογένειας της πόλης μας που πρόσφατα βίωσαν την απώλεια και της μητέρας τους.
Η συναυλία παραμένει με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.
Μετακινηθείτε εύκολα στις σκάλες, με τον ανελκυστήρα σκάλας της Draculis!
Για ευθείες ή κυκλικές σκάλες, εσωτερικές & εξωτερικές. Δωρεάν μελέτη σκάλας!
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης θα υπάρχει ειδικός χώρος προαιρετικής οικονομικής συνεισφοράς για όσους επιθυμούν να στηρίξουν τα παιδιά και το μέλλον τους.
Η πρωτοβουλία αυτή δεν προέκυψε έπειτα από αίτημα της οικογένειας ούτε αποτελεί πράξη ελεημοσύνης. Αντιθέτως, εκφράζει την αυθόρμητη ανάγκη της τοπικής κοινωνίας να σταθεί δίπλα σε τρία παιδιά που καλούνται να διαχειριστούν μια ιδιαίτερα δύσκολη συνθήκη ζωής και να αποδείξει ότι στις δύσκολες στιγμές κανείς δεν είναι μόνος.
Η ανταπόκριση των πολιτών αποτελεί μια έμπρακτη έκφραση αγάπης, ευθύνης και συμπαράστασης, με απόλυτο σεβασμό στην αξιοπρέπεια της οικογένειας.

Ακολουθήστε το Agrinio2Day στο Google News



