Γύρισε στο Αργυρό Πηγάδι Θέρμου και ξαναζεί

Το χωριό άδειασε, εκείνος γύρισε πίσω.
Στο ορεινό Αργυρό Πηγάδι Θέρμου Αιτωλοακαρνανίας συναντήσαμε τον κύριο Ηλία, έναν άνθρωπο που έζησε 47 χρόνια στην Αθήνα και αποφάσισε να επιστρέψει στον τόπο που γεννήθηκε.
Μας μίλησε για τα παιδικά του χρόνια, το παλιό χωριό, τη δύσκολη ζωή χωρίς δρόμο και ρεύμα, τους ανθρώπους που έφυγαν, τα σπίτια που ερήμωσαν, αλλά και για τη δύναμη που του δίνει σήμερα ο κήπος, η φύση και η επιστροφή στις ρίζες του.
Μια αληθινή ιστορία ζωής από την ορεινή Ελλάδα, γεμάτη μνήμες, συγκίνηση και αγάπη για τον τόπο.
Greek Village Life

Ακολουθήστε το Agrinio2Day στο Google News



