Επίσκεψη του ΚΕΔΑΣΥ Αιτωλοακαρνανίας σε σχολεία του ορεινού Βάλτου

κεδασυ

Στο πλαίσιο στήριξης των ολιγοθέσιων και απομακρυσμένων από τα μεγάλα αστικά κέντρα σχολείων, η διεπιστημονική ομάδα του Κέντρου Διεπιστημονικής Αξιολόγησης, Συμβουλευτικής και Υποστήριξης (ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.) Αιτωλοακαρνανίας πραγματοποίησε επίσκεψη την Δευτέρα 19/12/2022 στις ακόλουθες σχολικές μονάδες της επαρχίας του ορεινού Βάλτου Αιτωλοακαρνανίας:

-Νηπιαγωγείο, Δημοτικό Σχολείο και Γυμνάσιο Μαλεσιάδας.

-Νηπιαγωγείο, Δημοτικό Σχολείο, Γυμνάσιο και Λύκειο Εμπεσού.

-Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Περδικακίου

-Δημοτικό Σχολείο Βρουβιανών

Ο σκοπός της συνάντησης ήταν διττός. Αφενός μεν η επικοινωνία με τους γονείς των μαθητών προκειμένου η διεπιστημονική ομάδα να ενημερωθεί για τους προβληματισμούς και τις ανησυχίες τους και να προσανατολιστεί προς την επίλυση αυτών, αφετέρου δε η ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της τοπικής κοινότητας για θέματα ψυχοκοινωνικού και μαθησιακού ενδιαφέροντος. Επιπλέον, η διεπιστημονική ομάδα συνομίλησε με τους εκπαιδευτικούς των σχολείων προκειμένου να έχει πληρέστερη εικόνα για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκάστοτε σχολική μονάδα. Το ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. σε συνεργασία με άλλους φορείς μεριμνά προκειμένου να ληφθούν αντισταθμιστικά μέτρα με δραστηριότητες πολιτιστικού περιεχομένου (μαθήματα μουσικής, εικαστικών, θεάτρου, ξένων γλωσσών…) στο Νηπιαγωγείο και Δημοτικό Σχολείο Περδικακίου και στο Δημοτικό Σχολείο Βρουβιανών.

Η υπηρεσία του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Αιτωλοακαρνανίας με συνέπεια στο σκοπό λειτουργίας της εργάζεται αδιάκοπα για τη διασφάλιση της ισότιμης πρόσβασης όλων ανεξαιρέτως των μαθητών στην εκπαίδευση και για την προάσπιση της αρμονικής ψυχοκοινωνικής τους ανάπτυξης και προόδου.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος Περδικακίου κύριο Παναγιώτη Καπούλα καθώς και τον πρόεδρο του τοπικού διαμερίσματος Βρουβιανών κύριο Αθανάσιο Τσιακανίκα για τη θερμή φιλοξενία τους.

Ο Προϊστάμενος του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.

Δρ. Αθανάσιος Ρισβάς



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith