Έκλεψε ηλεκτρονικό υπολογιστή από γραφείο στο Αγρίνιο

peripoliko maketa

Συνελήφθη, χθες το πρωί, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς
της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, ένας
ημεδαπός άνδρας, διότι μετέβη σε γραφείο ημεδαπού άνδρα και
εκμεταλλευόμενος ολιγόλεπτη απουσία του τελευταίου, αφαίρεσε μια μονάδα
ηλεκτρονικού υπολογιστή.
Στην κατοχή του συλληφθέντα οι αστυνομικοί βρήκαν και κατέσχεσαν την
κλεμμένη μονάδα, η οποία αποδόθηκε στο νόμιμο κάτοχό της.



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith