Χριστόφορος Παπακαλιάτης: «Άφωνη» η Ναταλία Γερμανού με το σκηνικό στα γυρίσματα του Maestro

xristoforos 682x384

Το περιστατικό που περιέγραψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και άφησε τη Ναταλία Γερμανού με το στόμα ανοιχτό.

Ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης κάθισε το μεσημέρι του Σαββάτου στον καναπέ της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται». Ο γνωστός ηθοποιός και δημιουργός, σε μία από τις σπάνιες τηλεοπτικές του συνεντεύξεις, μίλησε στη Ναταλία Γερμανού και τη Ναταλία Αργυράκη για την επιτυχία της σειράς Maestro.

zenith

«Δεν περίμενα ότι θα γίνουν όλα αυτά που γίνονται. Σε όλες τις δουλειές μου αλλά ειδικά σε αυτήν νομίζω ότι εισακούστηκαν πολλές προσευχές μου» ανέφερε αρχικά ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης και πρόσθεσε: «Είναι πράγματι η πιο ολοκληρωμένη μου δουλειά. Τώρα που γράφω τον δεύτερο κύκλο βλέπω πράγματα που θα μπορούσα να διορθώσω περισσότερο».

«Στην ταινία στο Αν ήμασταν δύο πρωταγωνιστές. Ήταν το πιο εύκολο, το πιο αβίαστο πράγμα που μου βγήκε, γιατί αφορούσε εμένα εκείνη την εποχή. Εδώ τώρα που τα πράγματα δεν είναι προσωπικά, δεν έχουν να κάνουν μόνο με εμένα, δυσκολεύτηκα πιο πολύ» παραδέχεται στη συνέχεια.

Η Ναταλία Γερμανού δεν παρέλειψε να ρωτήσει τον Χριστόφορο Παπακαλιάτη και για τις ιδιαίτερα σκληρές σκηνές ενδοοικογενειακής βίας που προβλήθηκαν μέσα από το Maestro. Ο δημιουργός της σειράς απάντησε:

«Δεν είναι αυτοσκοπός να πεις στην ιστορία κάτι ακραίο. Το ακραίο είναι ένα όχημα, προκειμένου να αφηγηθείς κάποια πράγματα, να γυρίσεις το κεφάλι του θεατή. Έτσι χρησιμοποίησα αυτό το ακραίο μοντέλο του Γιάννη Τσορτέκη και πάρα πολλές φορές στο γύρισμα έλεγα: τι έχω γράψει Χριστέ μου, τι είναι αυτά τα πράγματα, τι θα δει ο κόσμος;».

«Κάναμε γύρισμα και την ώρα αυτής της βίαιης σκηνής, που υπήρχε αυτό το μούδιασμα ακόμη και σε μένα, καθόμουν στο μόνιτορ και ξαφνικά γίνεται μία παύση. Και ακούγεται κάποιος από το συνεργείο και λέει: εμάς Παπακαλιάτη μας είπαν να ‘ρθουμε να γυρίσουμε, ρε παιδιά, κι εδώ γυρνάμε Οικονομίδη» περιέγραψε ο Χριστόφορος Παπακαλιάτης, αφήνοντας τη Ναταλία Γερμανού με το στόμα ανοιχτό.

«Ήταν σαν σκληρή ταινία του Οικονομίδη, είχαν δίκιο. Είναι η δική σου αισθητική» σχολίασε η Ναταλία Γερμανού.

zappit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith