Άγιο είχε Αγρινιώτης που έπεσε στη θάλασσα στον Άγιο Νικήτα με το αμάξι

img b6daa01c2e4ed9c987b5bdd183eda204 v 750x536

Άγιο είχε ο νεαρός οδηγός από το Αγρίνιο ο οποίος νωρίτερα έπεσε με το αυτοκίνητό του στα βράχια και κατέληξε στην θάλασσα από την ανηφόρα εκεί που ξεκινά το χωριό του Αγίου Νικήτα.

Η Πυροσβεστική έφτασε άμεσα όπου οι άνδρες της τον απεγκλώβισαν . Ο νεαρός έχει τραυματιστεί αλλά ελαφρά , όπως όλα δείχνουν.
img e6673aeab95b0dfc437dbbe85da10c15 v

Με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ έχει ήδη μεταφερθεί στο νοσοκομείο Λευκάδας

ilefkada.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith