Peugeot 208: Εχει όλο το πακέτο

1 252863 330606 type13262

Μία από τις μεγαλύτερες εμπορικές επιτυχίες στην κατηγορία των supermini είναι το Peugeot 208.

Του Σπύρου Ρέκκα
Ηπρόταση της εμβληματικής γαλλικής μάρκας γρήγορα κατέκτησε ιδιαίτερα υψηλό μερίδιο στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ στην Ελλάδα, χάρη στις συντονισμένες προσπάθειες του Ομίλου Συγγελίδη, φλερτάρει με την πρώτη θέση. Το πλήρες και αναβαθμισμένο δίκτυο αντιπροσώπων σε όλη τη χώρα, η υποστήριξη των αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων πολύ πριν εντάξουν τις ανάλογες υπηρεσίες οι άλλες μάρκες, η έξυπνη εμπορική πολιτική και η στοχευμένη επικοινωνία έφεραν το αποτέλεσμα που επικροτούν τα ανώτατα στελέχη της μητρικής εταιρείας στη Γαλλία και οι ιθύνοντες της Stellantis. Το σαγηνευτικό Peugeot 208 συνάδει απόλυτα με τη στρατηγική μετακίνησης της Peugeot στο premium κομμάτι της αγοράς. Ξεχωρίζει για το τολμηρό design του, το οποίο, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, προσελκύει ευρύτατη γκάμα υποψήφιων αγοραστών. Εκτιμώ ότι η σημαντικότερη κατάκτηση του αυτοκινήτου -που είναι εντυπωσιακό και το βράδυ μόλις ανάψουν τα φωτιστικά σώματα- είναι η διείσδυσή του στην αυστηρή λίστα που συντάσσουν οι νέοι οδηγοί για το πρώτο τους αυτοκίνητο. Οι νέοι οδηγοί το επιλέγουν για τη μοντέρνα σχεδίασή του, τα πρωτοεμφανιζόμενα χρώματα του αμαξώματος, την πιο όμορφη και χαρισματική εσωτερική σχεδίαση και διακόσμηση στην κατηγορία των supermini και τη δυνατότητα να αποκτήσουν την κινητήρια μονάδα που καλύπτει τις ανάγκες τους. Οι μεγαλύτεροι εκτιμούν την ένδοξη ιστορία της Peugeot στην αυτοκίνηση και την αίσθηση στιβαρότητας που εκπέμπει το σπιρτόζικο μοντέλο.

Εχω οδηγήσει όλες τις εκδόσεις του Peugeot 208 και εκτιμώ ιδιαίτερα την πληρότητα της γκάμας στον καίριο τομέα της κίνησης. Η κινητικότητα αλλάζει και εκεί που είμαστε έτοιμοι να αγκαλιάσουμε σφιχτά την ηλεκτροκίνηση λόγω της ενεργειακής κρίσης κοιτάμε πάλι προς τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Η φαεινή ιδέα το Peugeot 208 να διατίθεται από την πρώτη ημέρα του λανσαρίσματος του με όλες τις διαθέσιμες μονάδες παραγωγής ενέργειας άλλαξε άρδην τις ισορροπίες στην κατηγορία. Με τρεις εναλλακτικούς τρόπους κίνησης (ηλεκτρικό, βενζίνη και ντίζελ), ικανοποιεί κάθε ανάγκη μετακίνησης. Η «high-end» εμφάνιση, που συμβαδίζει απόλυτα με τη στρατηγική αναβάθμισης της Peugeot, παίρνει ενέργεια από βραβευμένους κινητήρες: Βενζίνη PureTech τρικύλινδρος 1.2 με ισχύ 75, 100 ή 130 ίππους, μηχανικό κιβώτιο 5 σχέσεων, 6 σχέσεων, είτε αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (EAT8). Ντίζελ BlueHDi 1.5 100 ίππων, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το Peugeot 208 είναι πρωτοπόρο και στην ηλεκτροκίνηση. Η αμιγώς ηλεκτρική έκδοση e-208 αποδίδει 136 ίππους και 260 Nm ροπής (διαθέσιμα από 0 χλμ./ώρα) για άμεση απόκριση. Τρεις επιλογές οδήγησης: Eco, Normal, Sport (0-100 χλμ./ώρα σε 8,1’’). Δύο επιλογές πέδησης: Μέτρια, με αίσθηση παρόμοια με εκείνη του φρεναρίσματος ενός μοντέλου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ενισχυμένη, για ελεγχόμενη επιβράδυνση μέσω του πεντάλ του γκαζιού. Αυτονομία πάνω από 362 χλμ. ενα στοιχείο που εκτιμούν ιδιαίτερα οι νέοι οδηγοί είναι το μοναδικό Peugeot i-Cockpit. Προσφέρει την εργονομική δομή τριών επιπέδων. Ολες οι πληροφορίες είναι εύκολα αναγνώσιμες, ακριβώς μπροστά στο οπτικό πεδίο του οδηγού. H γκάμα ξεκινά από τα 17.900 ευρώ.

real.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith