Η BMW M3 έγινε πλέον και στέισον
H Μ3 της BMW έχει πίσω της μια ιστορία πολλών ετών. Αρχικά ως κουπέ, μετά και ως λιμουζίνα και στη συνέχεια, μετά την παρουσίαση της Μ4 μόνο ως λιμουζίνα.
Το περίεργο είναι πως ποτέ μέχρι τώρα δεν υπήρχε και μια M3 Touring -έτσι ονομάζει η BMW τα στέισον της- καθώς οι συγκεκριμένες εκδόσεις της σειράς 3 είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς ανά την Ευρώπη.
Τώρα όμως η γερμανική εταιρεία παρουσίασε, επιτέλους για πολλούς και μια πεντάθυρη Μ3 στη γκάμα της. Με την έκδοση των 510 ίππων του εξακύλινδρου σε σειρά turbo των 3.000 κυβικών, και με τετρακίνηση XDrive. Αν πάντως απενεργοποιηθεί το σύστημα ευστάθειας, τότε όλη η διαθέσιμη ροπή καταλήγει στους πίσω τροχούς.
Φυσικά και η M3 Touring είναι ταχύτατη, με τα 0-100 χλμ./ ώρα να ολοκληρώνεται σε 3,6 δεύτερα και τα 0-200 χλμ./ ώρα σε 12,9 δεύτερα. Την ίδια στιγμή η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ ώρα ενώ με το M Driver’s Package μπορεί να φτάσει και τα 280.
Το κιβώτιο είναι το αυτόματο Μ Sterptronic των 8 σχέσεων, ενώ η παρουσία του επιπλέον πίσω όγκου -το πορτμπαγκάζ κυμαίνεται από 500 έως και 1.510 λίτρα- έχει επιφέρει και ενισχύσεις στο αμάξωμα για χάρη της ακαμψίας.
H BMW M3 Touring θα είναι διαθέσιμη από το καλοκαίρι και μετά και αναμένεται να είναι λίγο πιο ακριβή σε σχέση με την αντίστοιχη λιμουζίνα που στη χώρα μας ξεκινά από 134.850 ευρώ.
cnn.gr