ΕΟΤ: Η αληθινή ιστορία του Όττο «πίσω» από τη νέα καμπάνια

εοτ

Το νέο σποτ του ΕΟΤ έχει πρωταγωνιστή τον Όττο. Όχι τον Ρεχάγκελ. Τον Όττο από την Αυστρία, που ήρθε στην Ελλάδα και δεν θέλησε να ξαναφύγει.

«Ελλάδα, θα θέλεις να μείνεις για πάντα» είναι το «μήνυμα» από το σποτ του ΕΟΤ, με τον Όττο να περιγράφει πως το 2013 κατέρρευσε και αποφάσισε να τα παρατήσει όλα στην Αυστρία και να έρθει διακοπές στην Ελλάδα.

Και έμεινε γιατί αγάπησε τους ανθρώπους, τον τόπο, τα σπίτια, τη θάλασσα, τον ήλιο.

Δείτε το νέο σποτ του ΕΟΤ

Κικίλιας: Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη
Για το νέο σποτ του ΕΟΤ, τους ψηφιακούς νομάδες, τις προβλέψεις σχετικά με την πορεία του τουρισμού φέτος, αλλά και το αν αναμένεται η Τουρκία να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στη χώρα μας, μίλησε στην εκπομπή Κοινωνία ώρα MEGA ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας.

«Είμαστε το νούμερο 5 τουριστικό brand στον πλανήτη. Βρήκαμε με τον ΕΟΤ τον Όττο, που είναι Αυστριακός και μας είπε την ιστορία του. Ήρθε πριν από 20 χρόνια στην Ελλάδα, για λίγο και τελικά ερωτεύτηκε, παντρεύτηκε και έμεινε για πάντα. Μένει στο σπίτι που βλέπετε στο σποτ, στη Μήλο. Θέλω να δώσω συγχαρητήρια στον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού για αυτή την προσπάθεια. Το σποτ χτυπάει στο συναίσθημα του ταξιδιώτη. Αισθανόμαστε ότι είναι ένας ωραίος τρόπος να προβάλλουμε τη χώρα και πέρα από τον τουρισμό», ανέφερε.

«Αναπτύσσουμε τον τουρισμό και με τους ψηφιακούς νομάδες»
Μιλώντας για τους ψηφιακούς νομάδες, ανθρώπους δηλαδή που εργάζομαι με τηλεργασία σε διάφορα μέρη του κόσμου και ανεξάρτητα από τη χώρα καταγωγής τους, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «Οι μεγάλες πολυεθνικές εταιρίες ανακάλυψαν λόγω της πανδημίας, που οι εργαζόμενοι έπρεπε να δουλεύουν από το σπίτι με τηλεργασία, ότι κάποιοι είχαν καλύτερη ψυχολογία και απέδιδαν καλύτερα. Σκέφτηκαν να τους στέλνουν 6 μήνες σε έναν ωραίο προορισμό, και να δουλεύουν από εκεί. Εμείς έχουμε φτιάξει νομοθετικό πλαίσιο για να προσφέρουμε καλύτερο και πιο φθηνό δίκτυο, και με τους επαγγελματίες του τουρισμού σε Ηράκλειο, Καλαμάτα και Σύρο δίνουμε τη δυνατότητα να έρθουν off season επαγγελματίες από το εξωτερικό, να μένουν στη χώρα μας. Αυτό είναι προστιθέμενη αξία για τη χώρα μας. Το κάνουν και μικροί επιχειρηματίες από μόνοι τους. Οι ψηφιακοί νομάδες είναι ένα trend σύγχρονο».

Κάνοντας μια πρόβλεψη για το εάν φέτος ο τουρισμός αναμένεται να αγγίξει τα επίπεδα του 2019 στη χώρα μας, ο Βασίλης Κικίλιας είπε ότι «Το 2019 ήταν μια χρονιά χωρίς κρίση. Τώρα έχουμε πανδημία. Μέχρι σήμερα τα νούμερα που βλέπουμε είναι πολύ δυνατά και πολύ ισχυρά. Θα κάνουμε ταμείο στο τέλος του 2022. Περιμένουμε πάνω από 500.000 ταξιδιώτες από την Αμερική. Είναι ρεκόρ αυτό. Νομίζω ότι ο πρωθυπουργός με την όλη στρατηγική του και τα πολλαπλά επιτυχημένα ταξίδια του, έχει βοηθήσει να γίνει rebranding της χώρας στο εξωτερικό».

Αναφερόμενος στα all inclusive ξενοδοχεία ο Βασίλης Κικίλιας εξήγησε ότι: «Πριν από μερικά χρόνια, ένα μεγάλο κομμάτι της τουριστικής μας πίτας ήταν all inclusive. Αυτό έχει μειωθεί ως απόλυτο ποσοστό και έχει ανέβει η ποιότητα και η μέση δαπάνη του κάθε ταξιδιώτη στην Ελλάδα».

«Η Τουρκία αποτελεί προορισμό για τον χαμηλού επιπέδου τουρίστα»
Τέλος, σχετικά με το αν η κατάσταση με την Τουρκία αναμένεται να επηρεάσει την τουριστική κίνηση στην Ελλάδα, ο υπουργός Τουρισμού είπε ότι «Για τον πολύ χαμηλού επιπέδου τουρίστα και τουρισμό η Τουρκία είναι προορισμός. Πάντα, όμως, υπάρχει το ερωτηματικό της ασφάλειας. Είναι προορισμός λόγω των φθηνών τιμών, αλλά δε μας επηρεάζει αυτό. Εμείς ανταγωνιζόμαστε κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς».

newsit.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith