Δωρεάν διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής για τις κεφαλαιουχικές εταιρείες – μέλη του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας
Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης & Επενδύσεων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, με αρχή τις κεφαλαιουχικές εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ).
Προϋποθέσεις για την διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης (άυλης ) ψηφιακής υπογραφής (Remote Singing) είναι οι κάτωθι:
Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο Γ.Ε.ΜΗ.
Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (Α.Ε.), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (Ε.Π.Ε.) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του Γ.Ε.ΜΗ.. Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη, (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής Εγγράφου
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς Γ.Ε.ΜΗ. που διαθέτει.
Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής».
Υποβολή Αίτησης
Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής.
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες :
Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
Να δει τις Οδηγίες Χρήσης.