Παράτυπη η καταχώριση οφειλετών στη ΔΟΥ – Ο έλεγχος καίει τον ΤΟΕΒ Νεοχωρίου

toeb

Καζάνι που βράζει είναι ο κάμπος του Νεοχωρίου μετά τις βεβαιώσεις, στην ΑΑΔΕ, των χρεών που είχαν και δεν είχαν οι αγρότες προς τον ΤΟΕΒ, καθώς οι περισσότεροι είχαν πληρώσει, ενώ γενικά δεν είχε προηγηθεί ειδοποίηση προς τους οφειλέτες.

Αφού οι αγρότες δεν βρήκαν άκρη στις επαφές που προσπάθησαν να κάνουν με το Δ.Σ. του ΤΟΕΒ Νεοχωρίου, απέστειλαν εξώδικο προς τον Οργανισμό μέσω της δικηγόρου τους Σπυριδούλας Κουφού. Στην συνέχεια έγινε έλεγχος στον ΤΟΕΒ Νεοχωρίου από την Υπηρεσία Εγγείων Βελτιώσεων της Περιφέρειας, στην αρμοδιότητα της οποίας ανήκουν οι ΤΟΕΒ.

Εκείνο που διαπιστώθηκε κατά τον έλεγχο ήταν ότι: – Δεν τηρήθηκαν οι χρονολογικές προθεσμίες που ορίζει η νομοθεσία, ο τρόπος ενημέρωσης, οι προσφυγές, οι ενστάσεις, η προσωποποιημένη πληροφόρηση περί των οφειλών κάθε μέλους ή χρεώστη, -ο Πρόεδρος της Γ.Σ. που είναι και πρόεδρος του Δ.Σ., γνωρίζει την νομική ασυνέπεια τουλάχιστον όσον αφορά τις ατομικές ειδοποιήσεις αλλά δεν πράττει τα ανάλογα προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα, -αν είχε τηρηθεί η διαδικασία που προβλέπει ο νόμος και είχαν ενημερωθεί οι οφειλέτες, θα είχαν διορθωθεί τυχόν σφάλματα και δεν θα υπήρχε η εύλογη αντίδραση για λανθασμένες χρεώσεις από την ΑΑΔΕ προς ταμειακά τακτοποιημένους πολίτες.

Επιπλέον στην έκθεση που συντάχθηκε μετά τον έλεγχο αναφέρεται ότι: Υπάρχει μεταχρονολογημένη θεώρηση του πίνακα, αφού συντάχθηκε από τον ΤΟΕΒ Νεοχωρίου στις 7 Ιανουαρίου 2026 και θεωρήθηκε στις 27 Μαΐου 2026, από την Διεύθυνση Εγγείων Βελτιώσεων, χρόνο κατά τον οποίο είχαν ήδη καταχωρηθεί – προφανώς παράτυπα- στην αρμόδια ΔΟΥ οι οφειλέτες.

aixmi-news.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith