Μεσολόγγι: Το νέο διοικητικό συμβούλιο στον Ελληνικό Ερυθρό Σταυρό

Σας ενημερώνουμε ότι, μετά την εκλογική διαδικασία της 24ης Μαΐου 2026, εξελέγη στο Περιφερειακό Τμήμα του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού Ι. Π. Μεσολογγίου νέο Διοικητικό Συμβούλιο, το οποίο αποτελείται από τα εξής μέλη :
Πρόεδρος : Αθηνά Τάσσου-Τζουμερκιώτη
Αντιπρόεδρος : Ιωάννα Κουτσουμπίνα
Γραμματέας : Αλεξάνδρα Μούσα
Ταμίας Ειρήνη Βούλγαρη
Μέλος : Αλεξάνδρα Λιαπίκου
Μέλος : Μαγδαληνή – Αντιγόνη Αργύρη
Μέλος Ευανθία Βάσση

Ακολουθήστε το Agrinio2Day στο Google News



