Το συλλυπητήριο μήνυμα του Νεκτάριου Φαρμάκη για την Μαρία Τσούτσου

farmakis e1704386196117

Με βαθιά θλίψη αποχαιρετούμε τη Μαρία Τσούτσου, μια σπουδαία γυναίκα που αφιέρωσε τη ζωή της στον άνθρωπο και αφήνει ανεξίτηλο αποτύπωμα στην Αιτωλοακαρνανία μέσα από το έργο της στο Εργαστήρι Παναγία Ελεούσα.

Η Μαρία Τσούτσου μας έδειξε έναν διαφορετικό δρόμο. Μας δίδαξε ότι τα άτομα με αναπηρία δεν πρέπει να αντιμετωπίζονται με οίκτο, αλλά με σεβασμό, ίσες ευκαιρίες και ουσιαστική συμμετοχή σε κάθε πτυχή της κοινωνικής ζωής. Με όραμα, επιμονή και αγάπη απέδειξε ότι η συμπερίληψη είναι στάση ζωής και καθημερινή πράξη.

Το μεγαλύτερο έργο που αφήνει πίσω της δεν είναι μόνο το Εργαστήρι «Παναγία Ελεούσα». Είναι η αλλαγή νοοτροπίας που ενέπνευσε. Είναι οι εκατοντάδες οικογένειες που βρήκαν στήριγμα, οι άνθρωποι που απέκτησαν φωνή, αξιοπρέπεια και θέση στην κοινωνία.

Ως Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας, αποχαιρετούμε με σεβασμό μια γυναίκα που άνοιξε δρόμους εκεί όπου υπήρχαν μόνο εμπόδια. Δεσμευόμαστε ότι θα συνεχίσουμε με ακόμη μεγαλύτερη αποφασιστικότητα την προσπάθεια για την ενίσχυση της συμπερίληψης, της ισότιμης συμμετοχής και της κοινωνικής ένταξης των ατόμων με αναπηρία.

Θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να καλυφθούν οι ελλείψεις σε δομές, γιατί αυτό είναι το πραγματικό χρέος απέναντι στην παρακαταθήκη που μας αφήνει η Μαρία Τσούτσου,να μην αφήσουμε κανέναν άνθρωπο πίσω.

Καλό της ταξίδι. Η μνήμη της ας παραμένει φάρος ανθρωπιάς, αλληλεγγύης και προσφοράς για όλους μας».



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith