Λουτρό Αμφιλοχίας: Σύλληψη για κατοχή ναρκωτικών και παράβαση της νομοθεσίας περί όπλων

opke

Συνελήφθη, χθες το βράδυ, στο Λουτρό Αμφιλοχίας, από αστυνομικούς
της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου,
ένας αλλοδαπός άνδρας, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που του διενεργήθηκε,
βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν 1,1 γραμμάρια κάνναβης, ένας
πλαστικός τρίφτης και μια συσκευή ηλεκτρικής εκκένωσης (τειζερ).



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith