Δύο συλλήψεις στο Αγρίνιο για κατοχή ναρκωτικών

peripo

Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών της
Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, δύο ημεδαποί
άνδρες, διότι κατά τη διάρκεια αστυνομικού ελέγχου, απέρριψαν στο
οδόστρωμα ένα αυτοσχέδιο τσιγάρο με μίγμα καπνού κάνναβης. Σε έρευνα που
ακολούθησε οι αστυνομικοί κατέσχεσαν ακόμη 3,4 γραμμάρια κάνναβης και
μια ηλεκτρονική ζυγαριά ακριβείας που κατείχαν οι κατηγορούμενοι.



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News




zenith