Mercedes-Benz SL AMG 4MATIC+

screenshot from 2

Εχω οδηγήσει αναρίθμητα μοντέλα, με κάθε τύπο αμαξώματος και κινητήρα.

Του Σπύρου Ρέκκα
Στη λίστα μου, όμως, παραμένει σταθερά στις υψηλότερες θέσεις η μοναδική Mercedes-Benz SL. Η νέα γενιά με εξιτάρει περισσότερο, γιατί είναι δημιούργημα της AMG και επιπλέον έχει δύο ακόμη σημαντικά στοιχεία: επιστρέφει στις ρίζες της έχοντας το κλασικό soft top και ενστερνίζεται τον έντονο σπορ χαρακτήρα.

Πόσοι θα την αποκτήσουν; Οσοι φυσάνε τον παρά. Τους εύχομαι από την καρδιά μου να περάσουν ποιοτικό χρόνο μαζί της και να μην αφήσουν αυτό το κομψοτέχνημα να σκονίζεται στο πάρκινγκ.

Το πολυτελές τετρακίνητο roadster ως 2+2 θέσεων δεν είναι όπως μερικά μοντέλα αυτής της κατηγορίας, που τα οδηγείς μόνο τα Σαββατοκύριακα και όταν πηγαίνεις εκδρομή. Η SL AMG σε προσκαλεί κοντά της κάθε ημέρα. Είναι «εκπαιδευμένη» να κινείται νωχελικά στο αστικό περιβάλλον, να καταπίνει ευχάριστα τα χιλιόμετρα στην Αττική Οδό και να πηγαίνει με 30 χλμ./ώρα στην παραλιακή λεωφόρο προς το Σούνιο, με κατεβασμένη την υφασμάτινη οροφή της για να απολαύσεις τη φύση. Στον αυτοκινητόδρομο, όμως, ξυπνά το θεριό που κρύβεται κάτω από το μακρύ καπό με τα δύο έντονα εξογκώματα και τότε η σχέση μαζί της αποκτά εκρηκτική διάσταση.

Είμαι σίγουρος πως, όταν βρεθεί η διάταξη που θα μετρά την απόλαυση και τις οδηγικές εμπειρίες, η SL AMG θα χτυπήσει την πιο υψηλή βαθμολογία.

Βασίζεται σε μια εντελώς νέα αρχιτεκτονική οχημάτων 2+2 θέσεων. Το πλαίσιο είναι μια ελαφριά σύνθετη δομή αλουμινίου. Η στρεπτική ακαμψία αυξήθηκε κατά 18%. Μειώθηκε ο συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd 0,31, εξαιρετική τιμή). Λανσάρει το σύστημα ελέγχου αέρα Airpanel δύο τεμαχίων για ενίσχυση των οδηγικών χαρακτηριστικών.

Η ηλεκτρική μαλακή οροφή έχει μειωμένο βάρος κατά 21 κιλά, σε σχέση με τη μεταλλική vario. Ανοίγει σε μόλις 15’’ με ταχύτητα έως 60 χλμ./ώρα.

Χειροποίητος κινητήρας AMG 4.0 V8 biturbo, σύμφωνα με την αρχή «One man, one engine». Το λανσάρισμα ξεκινά με δύο εκδόσεις όσον αφορά την ισχύ: SL 63 585 ίπποι, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,6’’, τελική 315 χλμ./ώρα, διαθέσιμη από το καλοκαίρι, μόνο κατόπιν παραγγελίας, προς 275.500 ευρώ. SL 55 476 ίπποι, 0-100 χλμ./ώρα σε 3,9’’, τελική 295 χλμ./ώρα, προς 239.500 ευρώ. Αναμένεται τον Αύγουστο η φθηνότερη SL 43, 2.0 381 ίπποι, 0-100 χλμ./ώρα σε 4,9’’, τελική 275 χλμ./ώρα. Κιβώτιο ταχυτήτων AMG Speedshift Mct 9G. Eξι λειτουργίες οδήγησης AMG Dynamic Select: Slippery, Comfort, Sport, Sport+, Individual και Race.

Η Mercedes-Benz Ελλάς, παρά τις καθυστερήσεις στις εισαγωγές αυτοκινήτων λόγω της έλλειψης εξαρτημάτων, σημείωσε τον Μάρτιοι ρεκόρ πωλήσεων και κατέκτησε την έκτη θέση στη γενική κατάταξη. Μερίδιο αγοράς 5,7%! Η πρώτη θέση στην premium κατηγορία με μεγάλη διαφορά από τους ανταγωνιστές της και το θεαματικό της σπριντ, που την έφερε μπροστά και από πολλές μάρκες μαζικής παραγωγής (Kia, Ford, Citroen, Fiat, Suzuki, Skoda κ.α.), καταγράφονται στις επιτυχίες της ομάδας του Γιάννη Καλλίγερου, προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου της Mercedes-Benz Ελλάς. Εμαθα ότι τον Απρίλιο προβλέπεται να σημειωθεί νέο ρεκόρ πωλήσεων.

real.gr



googlenews

Ακολουθήστε το Agrinio2Day  στο Google News


zenith